Konferencja KsiążęcaStreet15 już 15-16.03.2025!
Mamy już potwierdzony pełny program naszej konferencji dla inwestorów - "Książęca Street15" (to będzie już 15 edycja!), która odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie w dniach 15-16.03.2025!
Program konferencji:
Sobota 15.03.2025
9:00-10:00 Początek rejestracji i poczęstunek (kawa, herbata, woda, ciastka)
10:00-11:15 Michał Kornacki i Piotr Bielawski (IMS)
11:15-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:45 Tomasz Kosiński (Scope Fluidics)
12:45-13:00 Przerwa kawowa
13:00-14:15 Agnieszka Godlewska, Aneta Parafiniuk i Damian Rezner (Digital Network)
14:15-15:30 Obiad
15:30-16:45 Paweł Lisicki i Grzegorz Olszewski (Do Rzeczy S.A.)
16:45-17:00 Przerwa kawowa
17:00-18:15 Rafał Sankowski (Sonka)
18:15-18:30 Przerwa kawowa
18:30-19:45 Grzegorz Polaniecki (Enter Air)
19:45 Kolacja z open barem (wino, piwo, wódka, whiskey, napoje gazowane, soki, kawa, herbata) i imprezą do 3 w nocy.
Niedziela 16.03.2025
10:00-11:15 Marcin Przymus i Krzysztof Bosko (Gaming Factory)
11:15-11:30 Przerwa kawowa
11:30-12:30 Robert Gromada (MediSensonic)
12:30-12:45 Przerwa kawowa
12:45-14:15 Marta Klak, Filip Fertner, Michał Wszoła i Tomasz Bąkowski (Polbionica)
14:15-15:15 Obiad
15:15-16:45 Filip Granek (XTPL)
16:45-17:00 Przerwa kawowa
17:00-18:15 Maciej Adamczyk (QNA Technology)
2-dniowa konferencja, 11 wykładów prezesów lub przedstawicieli spółek, networking, przerwy kawowe, lunche, kolacja w sobotę z open barem (soki, napoje gazowane, whiskey, wódka, wina białe, czerwone, piwo) w cenie. Przerwy kawowe, lunche, kolacja w sobotę wraz z imprezą wieczorną z open barem w cenie!
Cena biletu na 2-dniową konferencję wynosi 1090 zł.
Przy zakupie bonus w postaci 1 miesiąca abonamentu Longterm!
Płatność przez Przelewy24 (e-przelew lub karta kredytowa/BLIK) - LINK 👇

https://longterm.pl/uslugi/strona-glowna/56-konferencja-ks15.html
Prelegenci
Tomasz Kosiński - szef działu Discovery & Growth Projects w Scope Fluidics

Tomasz Kosiński jest szefem działu Discovery & Growth Projects w Scope Fluidics. Discovery to wewnętrzne centrum innowacji zaprojektowane do systematycznego uruchamiania i skalowania przełomowych startupów od podstaw. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze Life Science, prowadząc programy transformacji strategicznej w dużych firmach farmaceutycznych. Ostatnie 10 lat pracował jako freelancer świadcząc usługi doradcze w zakresie fuzji i przejęć dla klientów na całym świecie. Posiada wykształcenie akademickie w dziedzinie socjologii i ekonomii.
Agnieszka Godlewska - prezes Digital Network

Agnieszka Godlewska jest związana z Grupą Kapitałową Digital Network S.A. od 2015 roku. Początkowo na stanowisku Dyrektor Zarządzającej Screen Network, a od 2017 roku jako Prezes Zarządu tej spółki. Była odpowiedzialna za przygotowanie, a następnie wdrożenie wieloletniej strategii rozwoju Screen Network, która zakładała m.in.: rozwój ogólnopolskiej sieci ekranów reklamowych, pozyskiwanie spektakularnych lokalizacji i uruchomienie ekranów klasy Super Screen – wielkoformatowych ekranów LED w lokalizacjach premium największych miast Polski.
Przed rozpoczęciem pracy w Screen Network, Agnieszka Godlewska przez ponad 15 lat zbierała doświadczenia zawodowe w Grupie Ströer, m.in. na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, biorąc udział w rozwoju sieci reklamowej, administrowaniu sprzedażą, przejmowaniu innych firm oraz optymalizacji procesów biznesowych. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego na kierunku Ekonomia ze specjalizacją Bankowość oraz Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania na kierunku Zarządzanie i Marketing.
Jako uznany ekspert branżowy ma bezpośredni wpływ na kierunki rozwoju tego rynku. Jest prekursorką w implementacji na polski rynek najnowszych, światowych trendów branży Digital OOH oraz zdeklarowaną zwolenniczką idei Smart City. Jako Prezes Zarządu Screen Network jest wielokrotną laureatką krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych i nagród (m.in. IAB MIXX Awards, Digital Signage Awards, ApexAwards), przyznawanych za najbardziej kreatywne i innowacyjne kampanie Digital Out of Home. Jej motto zawodowe brzmi „Firma to Ludzie”.
Aneta Parafiniuk - członek zarządu i dyrektor finansowy Digital Network

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu badań, przeglądów sprawozdań finansowych i projektów due diligence dla dużych przedsiębiorstw, a także w doradztwie transakcyjnym i przygotowywaniu budżetów projektowych. Biegły rewident, specjalista rachunkowości, sprawozdawczości i podatków. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Ernst&Young Audit Sp. z o.o. i TPA Horwath Horodko Audit Sp. z o.o. Do momentu powołania do zarządu 4fun Media SA pełniła w spółce funkcję Dyrektor ds. Sprawozdawczości i Controlingu. Posiada wykształcenie wyższe – ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie ze specjalizacją Finanse i Bankowość.
Damian Rezner - członek zarządu i dyrektor operacyjny Digital Network

Damian Rezner jest odpowiedzialny za realizację strategicznych planów spółki, wyszukiwanie innowacyjnych metod realizacji kampanii, wsparcie sprzedaży i koordynację działań promocyjnych. Posiada 16-letnie doświadczenie na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej i jest związany z firmą od początku jej istnienia. W Screen Network był odpowiedzialny wcześniej za zarządzanie specjalnym unitem „Think DOOH”, którego głównym celem było tworzenie innowacyjnych kampanii w kanale DOOH z wykorzystaniem technologii AI, Big Data, Image Recognition, jak również działania promocyjne i edukacyjne na rynku w zakresie możliwości tego medium.
Paweł Lisicki - Redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”, wiceprezes zarządu Do Rzeczy S.A.

Dziennikarz, publicysta, eseista, autor wielu książek i tłumacz literacki. W latach 1991–1993 dziennikarz „Życia Warszawy”, od 1993 dziennikarz i w latach 2006–2011 redaktor naczelny dziennika „Rzeczpospolita”, współzałożyciel (2011) i w latach 2011–2012 redaktor naczelny tygodnika „Uważam Rze”, od 2013 redaktor naczelny tygodnika „Do Rzeczy”
Grzegorz Olszewski - były prezes Alior Banku, dołączył do zespołu spółki Do Rzeczy i zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem debiutu spółki na rynku NewConnect oraz wsparciem jej dalszego rozwoju.

Grzegorz Olszewski kierował Alior Bankiem od jesieni 2021 roku do wiosny 2024 r. Odpowiadał za realizację strategii „Bank na co dzień, Bank na przyszłość”, kładącą nacisk na wdrażanie nowoczesnych technologii oraz transformację cyfrową. Pod jego kierownictwem bank znacząco poprawił wyniki finansowe, osiągając rekordowy zysk netto przekraczający 2 miliardy złotych w 2023 roku. Wcześniej Olszewski zasiadał w zarządzie Banku Pekao, pracował z PZU i Banku Millennium.
Grzegorz Polaniecki - członek zarządu i dyrektor generalny w Enter Air

Posiada wykształcenie wyższe. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu zarządzania w lotnictwie, które zdobył jako członek zarządu Centralwings, Doradca zarządu PLL LOT, doradca z zakresu lotnictwa w brytyjskim Banku Inwestycyjnym Gryphon Investment Bank oraz założyciel i członek zarządu Enter Air. Rozpoczynał karierę menedżerską jako Station Manager, a następnie Quality Manager w liniach lotniczych EuroLOT, w latach 1996-2004. W latach 2004-2006 pracował jako Dyrektor Operacyjny i członek zarządu linii Centralwings, a także pełniący obowiązki prezesa zarządu. W latach 2006-2009 był doradcą inwestycyjnym w brytyjskim Gryphon Investment Bank, a w 2008 r. w spółce PLL LOT prowadził projekt przygotowania spółki do IPO. Od powstania Enter Air jest członkiem zarządu i Dyrektorem Generalnym.
Rafał Sankowski - prezes Sonka

Działający w branży gier od ponad piętnastu lat. Współzałożyciel i prezes zarządu Sonka S.A. Pomysłodawca, projektant i producent gry Holstin. Słaby w opisywaniu samego siebie.
prof. dr hab. n. med. Michał Wszoła - prezes Polbionica

Prezes Zarządu Polbionica. Chirurg transplantolog, oddany lekarz i naukowiec wizjoner. Pomysłodawca bionicznej trzustki – narządu, który przywróci zdolność organizmu do regulowania poziomu cukru we krwi i zrewolucjonizuje leczenie cukrzycy. Od lat prowadzi praktykę lekarską, kieruje zespołem prowadzącym innowacyjne badania w zakresie biodruku 3D i stale poszukuje nowatorskich rozwiązań w medycynie. Brał udział w pierwszym przeszczepie wysp trzustkowych w Polsce (2008), pierwszym przeszczepie samej trzustki (2010) oraz w pierwszej wymianie par nerek pomiędzy dawcami-biorcami rodzinnymi (2015). Z połączenia jego dwóch pasji – transplantologii i endoskopii powstała nowa metoda leczenia cukrzycy – endoskopowe przeszczepienie wysp trzustkowych pod śluzówkę żołądka. W 2013 roku wykonał pierwszy tego typu zabieg na świecie, który obecnie stosowany jest w kilku ośrodkach w Stanach Zjednoczonych.
Obecnie wraz z zespołem naukowym kontynuuje prace nad projektem biodrukowania 3D bionicznej trzustki.
dr n. med. Marta Klak - dyrektor ds. technologii w Polbionica

Dyrektor ds. Technologii (CTO) i Kierownik laboratorium. Doktor nauk medycznych, specjalista biologii medycznej i biotechnolog. Stopień doktora nauk medycznych uzyskała na Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie (PUM), gdzie prowadziła projekty związane z chorobami autoimmunologicznymi. Uczestniczka i prelegentka na wielu konferencjach krajowych oraz międzynarodowych. Obecnie sprawuje funkcję promotora pomocniczego, temat rozprawy doktorskiej: ”Wpływ ciśnienia wykorzystywanego podczas druku 3D metodą ekstruzyjną na żywotność, proliferację i funkcjonalność wybranych zwierzęcych linii komórkowych.” Od 2017 zarządzała laboratorium w Fundacji Badań i Rozwoju Nauki przy projekcie biodruku 3D bionicznej trzustki. W 2018 roku odbyła szkolenie w Klinice Transplantacyjnej Uniwersytetu w Leiden w Holandii z zakresu biologii i izolacji wysp trzustkowych pod kierownictwem Profesora Elco Koning.
Obecnie jako CTO w Polbionica pełni kluczowe role w projektach naukowych, zarówno w części badawczo-rozwojowej, jak i przy pracach rozwojowych we wdrażaniu wyników projektów do praktycznego użytku. Odpowiada za rozwój strategii technologicznej , tworzenie i wdrażanie usprawnień oraz nowych rozwiązań i systemów. Sprawuje też nadzór nad optymalizacją używania technologii.
dr n. biol. Tomasz Bąkowski - dyrektor ds. klinicznych i komercjalizacji w P0lbionica

Z wykształcenia mikrobiolog, doktor nauk biologicznych w dziedzinie biologii molekularnej, tytuł naukowy uzyskał na Uniwersytecie Wrocławskim. Jego praca doktorska koncentrowała się na poznaniu funkcji nowej translokazy DNA u drożdży, obejmując analizę mechanizmów naprawy DNA oraz utrzymania stabilności genomu. Dodatkowo ukończył studia podyplomowe w zakresie systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności. W trakcie swojej kariery akademickiej i zawodowej zdobył liczne certyfikaty zawodowe z zakresu zarządzania i przywództwa. Obecnie jest słuchaczem studiów MBA Zdrowie i Badania Kliniczne na Akademii Leona Koźmińskiego.
Przez ponad dziesięć lat pracował w dużym przedsiębiorstwie wielobranżowym, gdzie rozwijał swoje kompetencje menedżerskie w obszarach B2B, B2C oraz w zarządzaniu zarówno małymi, jak i dużymi zespołami. Następnie przez pięć lat kierował projektami badawczo-rozwojowymi, które obejmowały opracowywanie leków i terapeutycznych wyrobów medycznych opartych na aptamerach, w tym innowacyjnych adsorberów przeznaczonych do wysoce selektywnych procedur oczyszczania osocza z cząsteczek patogennych.
Jako dyrektor ds. klinicznych i komercjalizacji nadzoruje projekt wdrożenia przełomowej biodrukowanej w 3D bionicznej trzustki do badań klinicznych (first in man). Ponadto odgrywa kluczową rolę w komercjalizacji i produkcji innowacyjnych biomateriałów-hybrydowych białek rekombinowanych opartych na domenach rezyliny i elastyny, a także jedwabiu i elastyny, oraz ich potencjalnych zastosowań w biodrukowaniu, medycynie i kosmetologii.
Filip Fertner - dyrektor finansowy w Polbionica

W Polbionica pełni funkcję dyrektora finansowego. Filip Fertner jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w cywilnoprawnych aspektach zarządzania. Posiada 20 lat praktycznego doświadczenia w dziedzinie ekonomii i finansów, rachunkowości korporacyjnej i analizy finansowej, a także w zarządzaniu spółkami publicznymi, gdzie nadzorował wypełnianie obowiązków informacyjnych i przestrzeganie ładu korporacyjnego. Menedżer z rozległym praktycznym doświadczeniem w zarządzaniu złożonymi projektami biznesowymi, ze szczególnym uwzględnieniem budowy strategii rozwoju, analizy ryzyka, scenariuszy fuzji i przejęć, także w środowisku międzynarodowym.
W trakcie swojej kariery pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach wielu branż, m.in. metali szlachetnych, energetyki, turystyki, budownictwa, a także w branży spożywczej. Jest poliglotą. Posługuje się płynnie językiem angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim, rosyjskim i włoskim.
Filip Granek - prezes XTPL

Twórca technologii XTPL, jeden z najlepszych na świecie specjalistów w zakresie nowoczesnych technologii wytwarzania ogniw słonecznych oraz technologii opartych o nanomateriały. Przez blisko 10 lat pracował w najbardziej prestiżowych, międzynarodowych placówkach badawczych i przedsiębiorstwach typu Hi-Tech, m.in. Fraunhofer ISE (Niemcy), ECN (Holandia), ANU (Australia), Kingstone Semiconductor Company Ltd. (Chiny). Kierował pracami badawczymi w ścisłej współpracy z największymi przedstawicielami branży fotowoltaicznej z Europy, Azji oraz USA. Laureat wielu nagród i wyróżnień, m.in. stypendium Burgena (Akademia Europea), stypendium Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, stypendium Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla wybitnych młodych naukowców, stypendium niemieckiego DAAD oraz prestiżowym grantem badawczym LIDER finansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju. Członek prestiżowej Young Academy of Europe, został także wyróżniony w rankingu wybitnych innowatorów nowej Europy „New Europe 100 Challengers”. Zwycięzca 16. edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku 2018. Nagrodę otrzymał za pracę nad technologią przełomu, która ma poważną szansę zmienić świat na lepsze. Wygrał także w kategorii Nowy Biznes, w której nagroda została przyznana za wykorzystanie własnego doświadczenia naukowego do tworzenia innowacyjnego na skalę światową produktu. Autor 70 publikacji naukowych i 30 międzynarodowych zgłoszeń patentowych i patentów.
Marcin Przymus - wiceprezes Gaming Factory

V-ce przewodniczący Zarządu Gaming Factory. Absolwent studiów podyplomowych MBA EY Academy of Business oraz Akademi profesjonalnego coachingu przy Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Manager, coach oraz członek Rad Nadzorczych spółek Art Games Studio S.A , Demolisch Games S.A.oraz Console Way.
Krzysztof Bosko - producent w Gaming Factory

Krzysztof Bosko - producent gry JDM: Japanese Drift Master, wcześniej producent gier mobilnych oraz producent filmowy i scenarzysta specjalizujący się w reklamach komercyjnych. Członek rady nadzorczej spółki Art Games Studio S.A.
Marcin Kornacki - prezes zarządu IMS S.A.

Główny architekt powstania IMS. Od 2005 roku w Zarządzie IMS Sp. z o.o., od 2006 roku Prezes IMS SA. Laureat nagrody specjalnej w 12. edycji prestiżowego konkursu EY Entrepreneur of the Year. Wcześniejszą karierę zawodową związał ze spółkami Masterfoods Polska i Fructa Polska, będąc również członkiem European Management Team w Wasergold Gmbh. Piastował również funkcję Prezesa spółki Marspol Serwis. Michał Kornacki jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie – specjalizacja trenerska.
Piotr Bielawski - wiceprezes zarządu IMS S.A.

W IMS S.A. od czerwca 2010 roku pełni funkcję dyrektora finansowego Spółki i Grupy Kapitałowej. W latach 2004 – 2007 pracował jako niezależny analityk na GPW S.A. w Warszawie, zajmując się inwestycjami w zakresie instrumentów pochodnych i akcji. W 2007 r. objął stanowisko dyrektora finansowego w Mewa S.A., pracując równolegle do 2010 r. jako p.o. dyrektora finansowego, a następnie jako dyrektor zarządzający w Szame sp. z o.o. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, ukończonego w gronie 5% najlepszych absolwentów. Odbył roczne szkolenie w Ernst&Young Academy of Business „MSSF a polskie zasady rachunkowości”. Ukończył studia Master of Business Administration organizowane przez Politechnikę Lubelską i University of Illinois.
Robert Gromada - prezes MediSensonic

Kariera zawodowa Roberta Gromady rozpoczęła się od prowadzenia badań klinicznych dla wiodących firm farmaceutycznych, w tym globalnych potentatów sektora Big Pharma. Jako pierwszy wprowadził na naszym rynku dział Data Management oraz stworzył rewolucyjny elektroniczny system obsługi badań klinicznych (e-CRF). Dzięki tym innowacjom, przyczynił się znacząco do doskonalenia i efektywności procesów badawczych w sektorze medycznym. Nie tylko w dziedzinie medycyny, ale także w obszarze zarządzania, CEO MediSensonic odnosił sukcesy jako ekspert ds. zarządzania w renomowanych instytucjach, takich jak PZU, MSZ, PKO BP SA, PKP oraz we Wrocławskim Urzędzie Miasta. Jego umiejętności w zakresie wdrażania nowoczesnych systemów zarządzania projektami oraz rola doradcy zarządu przyczyniły się do osiągnięcia strategicznych celów tych instytucji. Robert Gromada jest również inicjatorem i twórcą start-up’ów m.in. z branży MedTech, które samodzielnie stworzył i sfinansował ze środków prywatnych. Jako prezes zarządu funduszu inwestycyjnego Bridge Alfa, osiągnął kapitalizację wynoszącą około 50 mln zł. Fundusz aktywnie inwestował w projekty z dziedziny MedTech, wspierając rozwój innowacyjnych rozwiązań medycznych. Obecnie pełni funkcję pomysłodawcy oraz prezesa zarządu spółki MediSensonic, firmy która specjalizuje się w rozwijaniu innowacyjnych produktów medycznych. Portfolio spółki obejmuje takie urządzenia, jak beznakłóciowy glukometr, bezmankietowy ciśnieniomierz czy materac do terapii bezdechu. Jako członek Komitetów Inwestycyjnych i ekspert ds. pozyskiwania finansowania prywatnego i publicznego, Robert Gromada może pochwalić się unikalną wiedzą i umiejętnościami, wykorzystując te cechy w codziennej pracy z obszaru MedTech i DeepTech. Zarządzana przez niego firma MediSensonic od 2018 roku konsekwentnie pracuje nad innowacyjnymi rozwiązaniami, realizując zaawansowane projekty, które zmieniają oblicze medycyny i technologii podwójnego zastosowania. Misją firmy jest zrewolucjonizowanie opieki zdrowotnej poprzez tworzenie pionierskich produktów, wykorzystujących nowatorskie techniki mikrofalowe i foto-optyczne. Innowacje mają na celu umożliwienie szybkich, precyzyjnych i przede wszystkim bezinwazyjnych diagnoz medycznych i stomatologicznych. Wykorzystane technologie znajdują zastosowanie także w dziedzinie bezpieczeństwa i obronności.
Konferencję poprowadzi dziennikarka Radia Zet i Forbes Polska - Agnieszka Zaręba

Dziennikarka ekonomiczna Radio ZET i Forbes Women oraz członkini Rady
Programowej Fundacji Radia ZET. Zajmuje się tematyką finansów, inwestowania,
rynku kapitałowego, negocjacji i mentoringu. Aktywnie uczestniczy w
inicjatywach popularyzujących edukację ekonomiczną, udziela się w środowisku
inwestorów indywidualnych i wspiera społeczność kobiet w biznesie. Posiada
wieloletnie doświadczenie w obsłudze i relacjonowaniu spotkań biznesowych,
moderowaniu debat rynkowych oraz kongresów gospodarczych. Prowadząca
cykl konferencji Książęca Street.
Cena biletu na 2-dniową konferencję wynosi 1090 zł.
Przy zakupie bonus w postaci 1 miesiąca abonamentu Longterm!
Płatność przez Przelewy24 (e-przelew lub karta kredytowa/BLIK) - LINK 👇
https://longterm.pl/uslugi/strona-glowna/56-konferencja-ks15.html

ROCK INVEST Albert Rokicki
57 1160 2202 0000 0001 9390 3069
W tytule przelewu proszę wpisać swój adres e-mail
Miejsce wydarzenia:
Hotel Airport Okęcie
Ul. Komitetu Obrony Robotników 24
02-148 Warszawa, Polska
Partnerem wspierającym jest Dom Maklerski Navigator
