Webinar z zarządem Drago Entertainment
W imieniu zarządu DRAGO entertainment zapraszamy na otwarty webinar, w czasie którego przedstawiciele spółki przedstawią działalność studia, omówią założenia i cele nowej strategii oraz kampanię crowdfundingową na platformie Smartfunds.

W czasie webinaru zaprezentowane zostaną szczegóły realizowanych projektów – w tym 5 symulatorów oraz gry FPS/survival Frostfall. Spotkanie odbędzie się w środę, 13 listopada 2019 r. o godz. 18:00.

Rejestracja na webinar z zarządem DRAGO entertainment

Udział w webinarze jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Spotkanie odbędzie się w środę, 13 listopada 2019 r. o godz. 18:00. Obowiązuje limit 500 miejsc:

Zarejestruj się na darmowy webinar <<LINK>>

 

Plan spotkania

- prezentacja DRAGO entertainment

- nowy model biznesowy spółki nowa strategia

- postępy w realizacji prac nad 5 symulatorami i efekty zapowiedzi gier na Steam

- założenia i postępy w realizacji gry FPS/survival FrostFall

- dlaczego warto inwestować w spółki na takim etapie rozwoju

- cele i zasady kampanii crowdfundingowej

- pytania i odpowiedzi

Zarejestruj się na darmowy webinar <<LINK>>

 

 

To już ostatni moment, aby wziąć udział w kampanii crowdfundingowej DRAGO entertainment. Więcej:  https://drago.smartfunds.pl

DRAGO entertainment, powstała w 1998 roku w Krakowie. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W tym czasie zespół DRAGO entertainment wyprodukował i opublikował znane bestsellery, takie jak Oil Tycoon 2, Cold Zero: The Last Stand czy Hell-Copter, w Polsce znany jako Vulture. Spółka wzmacniała kompetencje zespołu i budowała profesjonalny team oraz opracowywała własne tytuły, by w 2018 roku podjąć decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier. W ten sposób, w grudniu 2018 roku na rynku światowym zadebiutowała gra spółki – Treasure Hunter Simulator. Wydawcą tytułu jest notowana na NewConnect spółka Movie Games. Koszty produkcji, zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.

Smartfunds to platforma crowdfundingu udziałowego, której celem jest łączenie inwestorów indywidualnych, z perspektywicznymi spółkami, poszukującymi kapitału na rozwój i wzrost rzędu 1-2 mln zł. Platforma powstała na wzór rozwiązań i dobrych praktyk z rynków zachodnich. Proces jest prosty i przejrzysty dla obu stron. Inwestorzy mają możliwość angażowania się w dotychczas niedostępne dla nich projekty, wykorzystując stosunkowo niedużą ilość kapitału. Spółki, pojawiające się na Smartfunds mogą natomiast, zdobyć potrzebne środki na rozwój i dołączyć do grona swoich udziałowców rozproszoną grupę inwestorów indywidualnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.
Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone są *