Czym jest markrting sensoryczny i ile można na nim zarobić?


Zapraszam na spotkanie z prezesem IMS S.A. - lidera polskiego rynku marketingu sensorycznego - Panem Michałem Kornackim.


Co to jest marketing sensoryczny?

Audiomarketing
Audiomarketing – przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Instore radio.

Digital Signage
Digital Signage obejmuje produkcję i emisję przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych np. na ekranach LED znajdujących się w galeriach handlowych.

Aromamarketing
Działania z zakresu aromamarketingu obejmują tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.

Event marketing
Działania z zakresu event marketingu obejmują organizację imprez, szkoleń, wyjazdów integracyjnych, w zakresie specjalnych działań eventowych proponujemy: Pop Up Store, You Tuberzy w GH, Spirits Marketing, Digital Signage Entertaintment.

Technologia i rozwój
Technologia i rozwój obejmuje  usługi z zakresu innowacji, technologii oraz serwisu technicznego dla marketingu sensorycznego: adiomarketingu, aromamarketingu, Digital Signage oraz reklamy Instore. Produkcja serwerów dedykowanych do wyświetlania materiału video, świetnie się sprawdza w późniejszym zarządzaniu wyświetlanymi treściami.

Prezes IMS - Michał Kornacki

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie - specjalizacja trenerska. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 roku w Masterfoods Polska, jako przedstawiciel handlowy, by awansować na Regionalnego Kierownika Sprzedaży. W latach 1999-2002 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Fructa Polska, jednocześnie będąc członkiem European Management Team w Wasergold Gmbh. W 2002 roku objął stanowisko Prezesa Zarządu Marspol Serwis. Od 2005 roku zasiada w Zarządzie IMS. W 2007 roku został Prezesem IMS SA notowanej na NewConnect firmy z wieloletnim doświadczeniem o innowacyjnym profilu działalności. Za Jego kadencji IMS od lat utrzymuje pozycję lidera w świadczeniu wyspecjalizowanych usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (audio, video, aroma, digital signage), kładąc nacisk na kompleksowe podejście do Klienta i miejsca sprzedaży poprzez dostarczanie najnowszych rozwiązań marketingowych podnoszących efektywność prowadzonego biznesu. Prywatnie pasjonat miejsc pełnych słońca, wody i dobrego jedzenia.


Podczas spotkanie będzie półgodzinna prezentacja spółki IMS i jej usług oraz 30 minutowa sesja pytań z prezesem.

Author image

Albert Rokicki

Niezależny analityk rynku akcji. Magister Ekonomii. Własny kapitał inwestuje na polskiej giełdzie od 2000 roku. Jestem inwestorem długoterminowym i będę zawsze to podkreślał.
  • Warszawa
Pomyślnie zasubskrybowałeś Longterm
Świetnie! Następnie, dokończ proces zakupów, aby uzyskać pełen dostęp do Longterm
Witaj z powrotem! Zalogowano pomyślnie.
Sukces! Twoje konto zostało w pełni aktywowane, teraz masz dostęp do całej zawartości. Sprawdź swój e-mail, jeśli jeszcze nie jesteś zalogowany.